MOYA
energia

Jesteśmy nową marką w Grupie Kapitałowej Anwim, polskiej i prywatnej firmy z 30-letnim doświadczeniem na rynku paliwowym. Posiadamy ponad 450 stacji paliwowych MOYA w całej Polsce.

Dlaczego MOYA energia

Nowoczesne, profesjonalne i elastyczne podejście do Twoich potrzeb

charger

Udostępniamy co czwartą ogólnodostępną ładowarkę w Polsce. W naszej sieci już teraz znaleźć można ponad 2000 punktów ładowania, a do 2030 powiększymy tę liczbę do 10 000.

percentage

Oferujemy konkurencyjne stawki na stacjach MOYA energia, uzależnione od mocy danej ładowarki.

world-hands

Dostarczamy kompleksowe usługi dopasowane do Twoich potrzeb i oczekiwań.

headphones

Dedykowana infolinia dla klientów B2B oraz B2C dostępna codziennie w godzinach 06:00 – 24:00

Członkostwa

w organizacjach branżowych


Nagrody i wyróżnienia

Wsparcie obecnych i nowych Klientów w transformacji energetycznej oraz zaoferowanie im kompleksowych usług ładowania pojazdów elektrycznych w każdej lokalizacji, w której tego potrzebują.

Zielona

Strategia

Dynamiczny rozwój sieci MOYA oraz zielona transformacja – strategia Anwim S.A. do 2030 r. obejmuje wprowadzenie 10 000 punktów ładowania do 2030 r. Cel ten chcemy osiągnąć poprzez budowę stacji własnych MOYA energia oraz współpracę w rozbudowę sieci punktów partnerskich. Punkty oferować będą Klientom miejsce do odpoczynku oraz do skorzystania z szerokiej oferty gastronomicznej CAFFE MOYA – już teraz zapraszamy do takiego miejsca znajdującego się w Porcie Radomsko przy autostradzie A1 i trasie S8.

NajczęściejZadawane pytania

  • MOYA Energia – kim jesteśmy?

    MOYA Energia to marka dedykowana elektromobilności należąca do Grupy Kapitałowej Anwim – polskiej firmy z ponad 30 letnim doświadczeniem na rynku paliwowym.

    Posiadamy ponad 450 stacji paliw MOYA w całej Polsce różnego formatu: stacje obsługowe, samoobsługowe jak i automatyczne dedykowane dla Klientów Flotowych.

    Obecnie udostępniamy naszym Klientom ponad 1500 punktów ładowania – ładowarki wolne jak i ultraszybkie.
    Do 2030 planujemy udostępnić 10 000 punktów ładowania.

  • Czy parkowanie po zakończeniu ładowania jest płatne?

    W niektórych przypadkach pozostanie na miejscu parkingowym po zakończeniu ładowania może wiązać się z naliczeniem opłat parkingowych. Informacje dotyczące cennika oraz ewentualnych opłat dostępne są z poziomu szczegółu punktu na mapie w twojej aplikacji MOYA.

  • Czy stacje są dostępne całodobowo?

    Zdecydowana większość stacji ładowania widocznych w aplikacji dostępna jest całodobowo, 7 dni w tygodniu. Szczegółowe informacje nt. dostępności stacji znajdują się w szczegółach lokalizacji na mapie w aplikacjach MOYA.

  • Jak skontaktować się z Infolinią Flotową?

    Kontakt z Infolinią Flotową możliwy jest pod numerem telefonicznym: 22 496 00 60 lub adresem mail: kontakt@moyastacja.pl. Po zalogowaniu się do panelu Klienta możliwy jest także bezpośredni kontakt z przypisanym do konta opiekunem. Infolinia Flotowa czynna jest w dni robocze w godzinach 7:00 – 20:00.

  • Jak skontaktować się z Infolinią Wsparcia Technicznego Ładowarek?

    Kontakt z Infolinią Wsparcia Technicznego Ładowarek możliwy jest pod numerem telefonicznym: 22 290 79 92. Wsparcie Techniczne Ładowarek czynne jest w godzinach 6:00 – 24:00.