Jeżeli w czasie ładowania dojdzie do wyłączenia zasilania, aktualna sesja ładowania zostanie automatycznie przerwana. Po ponownym włączeniu zasilania, stacja nie wznowi procesu ładowania dopóki ponownie nie zostanie on uruchomiony przez użytkownika.
Najczęstsze
Pytania
Wybierz kategorię, która Cię interesuje i dowiedz sprawdź odpowiedź na swoje pytanie
-
Co w przypadku, gdy podczas sesji ładowania dojdzie do wyłączenia zasilania?
-
Czy da się ukraść kabel ładowania pojazdu?
Pozostawienie kabla ładowania po oddaleniu się od pojazdu jest całkowicie bezpieczne. Uruchomienie procesu ładowania automatycznie powoduje zablokowanie gniazda w pojeździe.
-
Czy muszę zostać w pojeździe podczas jego ładowania?
Podczas ładowania pojazdu elektrycznego nie jest konieczne pozostawanie w pojeździe. Zaleca się jednak regularny monitoring postępu ładowania oraz bezpieczne parkowanie pojazdu w miejscu przeznaczonym do ładowania.
-
Czy można wyciągnąć wtyczkę podczas ładowania?
Nie jest zalecane wyciąganie wtyczki podczas ładowania. Należy zakończyć proces ładowania z poziomu aplikacji MOYA, po czym bezpiecznie odłączyć złącze z portu ładowania samochodu.
-
Jakie typy złącz są dostępne na stacjach ładowania?
Stacje dostępne dla Klientów MOYA wyposażone są w trzy rodzaje złącz – TYPE2 do ładowania prądem zmiennym (AC) oraz CHAdeMO i CCS do ładowania prądem stałym (DC). Opis portów ładowania dostępnych w danej lokalizacji znajduje się w szczegółach stacji na mapie w aplikacjach MOYA. Aplikacja umożliwiają także filtrowanie szukanej stacji według m.in. typu portu ładowania.
-
Jak mam sprawdzić, czy na mojej karcie jest włączona opcja ładowania pojazdów?
Aby sprawdzić, czy twoja karta ma włączoną opcję ładowania pojazdów, zaloguj się do Panelu Klienta eBOK, wejdź w zakładkę Karty flotowe oraz wybierz opcję Zarządzaj przy omawianej karcie. Przy szczegółach karty, w zakładce Paliwa powinno widnieć zaznaczona zielonym kolorem opcja Ładowarka EV. W przypadku braku aktywnej usługi, edytuj zakładkę oraz zaznacz opcję Ładowarka EV zgodnie z poprzednim pytaniem.
-
Dlaczego widzę komunikat „Brak dostępnych produktów dla wybranej karty” lub „Produkt zabroniony”?
Powodem wyświetlających się komunikatów jest brak akceptacji przez osobę upoważnioną Regulaminu Usług Ładowania i/lub brak dodania Usługi Ładowania EV w Panelu eBOK. Celem rozwiązania problemu konieczne jest dodanie w Panelu klienta eBOK usługi Ładowania EV w zakładce Paliwa przy wybranej karcie oraz akceptacja ww. Regulaminu. W przypadku klientów gotówkowych MOYA Firma konieczne jest dodatkowo dodanie karty płatniczej w aplikacji i aktywacja usług ładowania dla danej karty płatniczej.
-
Co mam zrobić, jeśli ładowarka nie reaguje na polecenia wysłane za pomocą aplikacji?
W przypadku zaistniałej sytuacji koniecznie sprawdź, czy twój smartfon posiada aktywne połączenie z internetem. W przypadku innych problemów z prawidłowym działaniem aplikacji prosimy o kontakt z Infolinią pod nr tel. 22 496 00 60 lub ze Wsparciem Technicznym Ładowarek pod nr tel. 22 290 79 92.
-
Jak rozpocząć ładowanie na stacji ładowania MOYA przy użyciu fizycznej karty (multienergetycznej)?
Nie na wszystkich punktach ładowania można dokonać transakcji przy użyciu fizycznej karty (multienergetycznej) z kodem RFID. Stacje z czytnikami RFID można wyfiltrować na mapie w aplikacji po „typie płatności” zaznaczając: „kartę multienergetyczną”.
Aby uruchomić proces ładowania przy pomocy karty fizycznej (multienergetycznej) należy wybrać stanowisko z odpowiednim typem złącza, przyłożyć kartę do czytnika RFID a po autoryzacji podłączyć kabel zasilania do pojazdu. -
Jak skontaktować się z Infolinią Flotową?
Kontakt z Infolinią Flotową możliwy jest pod numerem telefonicznym: 22 496 00 60 lub adresem mail: kontakt@moyastacja.pl. Po zalogowaniu się do panelu Klienta możliwy jest także bezpośredni kontakt z przypisanym do konta opiekunem. Infolinia Flotowa czynna jest w dni robocze w godzinach 7:00 – 20:00.
-
Zapomniałem numeru PIN do logowania w aplikacji, co mam zrobić?
PIN do aplikacji użytkownik ustawia samodzielnie na swoim urządzeniu. Jeśli użytkownik zapomniał numeru PIN do aplikacji, może ją odinstalować i zainstalować ponownie, jako login podając swój nr telefonu.
-
Czy można skorzystać z ładowania bez rejestracji?
Obecnie uruchomienie procesu ładowania możliwe jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, którzy posiadają karty paliwowe MOYA. W przypadku klientów gotówkowych MOYA Firma – ładowanie może być dokonane tylko poprzez aplikację MOYA Firma. W przypadku klientów MOYA firma prepaid i bezgotówkowych – ładowanie może być dokonane poprzez aplikację MOYA Firma lub przy pomocy karty multienergetycznej, o ile użytkownik taką posiada.
-
MOYA Energia – kim jesteśmy?
MOYA Energia to marka dedykowana elektromobilności należąca do Grupy Kapitałowej Anwim – polskiej firmy z ponad 30 letnim doświadczeniem na rynku paliwowym.
Posiadamy ponad 450 stacji paliw MOYA w całej Polsce różnego formatu: stacje obsługowe, samoobsługowe jak i automatyczne dedykowane dla Klientów Flotowych.
Obecnie udostępniamy naszym Klientom ponad 1500 punktów ładowania – ładowarki wolne jak i ultraszybkie.
Do 2030 planujemy udostępnić 10 000 punktów ładowania.