Najczęstsze
Pytania

Wybierz kategorię, która Cię interesuje i dowiedz sprawdź odpowiedź na swoje pytanie

  • Co w przypadku, gdy podczas sesji ładowania dojdzie do wyłączenia zasilania?

    Jeżeli w czasie ładowania dojdzie do wyłączenia zasilania, aktualna sesja ładowania zostanie automatycznie przerwana. Po ponownym włączeniu zasilania, stacja nie wznowi procesu ładowania dopóki ponownie nie zostanie on uruchomiony przez użytkownika.

  • Czy da się ukraść kabel ładowania pojazdu?

    Pozostawienie kabla ładowania po oddaleniu się od pojazdu jest całkowicie bezpieczne. Uruchomienie procesu ładowania automatycznie powoduje zablokowanie gniazda w pojeździe.

  • Czy muszę zostać w pojeździe podczas jego ładowania?

    Podczas ładowania pojazdu elektrycznego nie jest konieczne pozostawanie w pojeździe. Zaleca się jednak regularny monitoring postępu ładowania oraz bezpieczne parkowanie pojazdu w miejscu przeznaczonym do ładowania.

  • Czy można wyciągnąć wtyczkę podczas ładowania?

    Nie jest zalecane wyciąganie wtyczki podczas ładowania. Należy zakończyć proces ładowania z poziomu aplikacji MOYA, po czym bezpiecznie odłączyć złącze z portu ładowania samochodu.

  • Jakie typy złącz są dostępne na stacjach ładowania?

    Stacje dostępne dla Klientów MOYA wyposażone są w trzy rodzaje złącz – TYPE2 do ładowania prądem zmiennym (AC) oraz CHAdeMO i CCS do ładowania prądem stałym (DC). Opis portów ładowania dostępnych w danej lokalizacji znajduje się w szczegółach stacji na mapie w aplikacjach MOYA. Aplikacja umożliwiają także filtrowanie szukanej stacji według m.in. typu portu ładowania.

  • Jak mam sprawdzić, czy na mojej karcie  jest włączona opcja ładowania pojazdów?

    Aby sprawdzić, czy twoja karta ma włączoną opcję ładowania pojazdów, zaloguj się do Panelu Klienta eBOK, wejdź w zakładkę Karty flotowe oraz wybierz opcję Zarządzaj przy omawianej karcie. Przy szczegółach karty, w zakładce Paliwa powinno widnieć zaznaczona zielonym kolorem opcja Ładowarka EV. W przypadku braku aktywnej usługi, edytuj zakładkę oraz zaznacz opcję Ładowarka EV zgodnie z poprzednim pytaniem.

  • Dlaczego widzę komunikat „Brak dostępnych produktów dla wybranej karty” lub „Produkt zabroniony”?

    Powodem wyświetlających się komunikatów jest brak akceptacji przez osobę upoważnioną Regulaminu Usług Ładowania i/lub brak dodania Usługi Ładowania EV w Panelu eBOK. Celem rozwiązania problemu konieczne jest dodanie w Panelu klienta eBOK usługi Ładowania EV w zakładce Paliwa przy wybranej karcie oraz akceptacja ww. Regulaminu. W przypadku klientów gotówkowych MOYA Firma konieczne jest dodatkowo dodanie karty płatniczej w aplikacji i aktywacja usług ładowania dla danej karty płatniczej.

  • Co mam zrobić, jeśli ładowarka nie reaguje na polecenia wysłane za pomocą aplikacji?

    W przypadku zaistniałej sytuacji koniecznie sprawdź, czy twój smartfon posiada aktywne połączenie z internetem. W przypadku innych problemów z prawidłowym działaniem aplikacji prosimy o kontakt z Infolinią pod nr tel. 22 496 00 60 lub ze Wsparciem Technicznym Ładowarek pod nr tel. 22 290 79 92.

  • Jak rozpocząć ładowanie na stacji ładowania MOYA przy użyciu fizycznej karty (multienergetycznej)?

    Nie na wszystkich punktach ładowania można dokonać transakcji przy użyciu fizycznej karty (multienergetycznej) z kodem RFID. Stacje z czytnikami RFID można wyfiltrować na mapie w aplikacji po „typie płatności” zaznaczając: „kartę multienergetyczną”.
    Aby uruchomić proces ładowania przy pomocy karty fizycznej (multienergetycznej) należy wybrać stanowisko z odpowiednim typem złącza, przyłożyć kartę do czytnika RFID a po autoryzacji podłączyć kabel zasilania do pojazdu.

  • Jak skontaktować się z Infolinią Flotową?

    Kontakt z Infolinią Flotową możliwy jest pod numerem telefonicznym: 22 496 00 60 lub adresem mail: kontakt@moyastacja.pl. Po zalogowaniu się do panelu Klienta możliwy jest także bezpośredni kontakt z przypisanym do konta opiekunem. Infolinia Flotowa czynna jest w dni robocze w godzinach 7:00 – 20:00.

  • Zapomniałem numeru PIN do logowania w aplikacji, co mam zrobić?

    PIN do aplikacji użytkownik ustawia samodzielnie na swoim urządzeniu. Jeśli użytkownik zapomniał numeru PIN do aplikacji, może ją odinstalować i zainstalować ponownie, jako login podając swój nr telefonu.

  • Czy można skorzystać z ładowania bez rejestracji?

    Obecnie uruchomienie procesu ładowania możliwe jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, którzy posiadają karty paliwowe MOYA. W przypadku klientów gotówkowych MOYA Firma – ładowanie może być dokonane tylko poprzez aplikację MOYA Firma. W przypadku klientów MOYA firma prepaid i bezgotówkowych – ładowanie może być dokonane poprzez aplikację MOYA Firma lub przy pomocy karty multienergetycznej, o ile użytkownik taką posiada.  

  • MOYA Energia – kim jesteśmy?

    MOYA Energia to marka dedykowana elektromobilności należąca do Grupy Kapitałowej Anwim – polskiej firmy z ponad 30 letnim doświadczeniem na rynku paliwowym.

    Posiadamy ponad 450 stacji paliw MOYA w całej Polsce różnego formatu: stacje obsługowe, samoobsługowe jak i automatyczne dedykowane dla Klientów Flotowych.

    Obecnie udostępniamy naszym Klientom ponad 1500 punktów ładowania – ładowarki wolne jak i ultraszybkie.
    Do 2030 planujemy udostępnić 10 000 punktów ładowania.