Anwim S.A., właściciel marki MOYA, wprowadził usługę ładowania pojazdów elektrycznych
dla klientów indywidualnych. Od dziś użytkownicy aplikacji Super MOYA mogą korzystać z ponad 1500 punktów ładowania w całej Polsce, a dzięki atrakcyjnemu programowi lojalnościowemu, zdobywać punkty za każde ładowanie. Jest to kolejny ważny krok w realizacji zielonej strategii rozwoju, który umacnia pozycję firmy na rynku jako koncernu multienergetycznego. W lutym br. usługa ta została udostępniona klientom biznesowym w ramach oferty MOYA firma.

Wprowadzona 22 maja nowa funkcjonalność aplikacji Super MOYA, umożliwia ładowanie pojazdów elektrycznych w ponad 1,5 tysiąca punktów w całej Polsce, a liczba ta dynamicznie rośnie. Dzięki temu, Super MOYA jest unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku, łączącym usługi ładowania i tankowania z możliwością zbierania punktów i wymieniania je na atrakcyjne nagrody – wszystko w jednej aplikacji!

Udostępnienie usługi ładowania pojazdów elektrycznych jest kolejnym krokiem w realizacji „zielonej” strategii firmy, która wpisuje się w transformację energetyczną transportu. Anwim S.A. ma ambicje być jednym z liderów tych zmian. Poprzez najnowsze funkcjonalności w aplikacji Super MOYA, chcemy zaoferować naszym Klientom usługi ładowania pojazdów elektrycznych wszędzie tam, gdzie tego potrzebują.

podkreśla Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A.

Strategia Anwim zakłada przeznaczenie do 1 mld zł na „zielone” inwestycje i udostępnienie pod marką MOYA Energia 10 tysięcy punktów ładowania do 2030 roku.

Wychodzimy naprzeciw zmieniającym się potrzebom Klientów. Do końca 2024 roku planowane jest uruchomienie 30 własnych stacji ładowania przy stacjach paliw MOYA, dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. W kolejnych latach udostępnimy własne punkty ładowania również poza stacjami paliw

dodaje Paweł Grzywaczewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju sieci MOYA, członek zarządu Anwim S.A.

Nowa funkcjonalność Super MOYA to także atrakcyjny program lojalnościowy, który pozwala użytkownikom pojazdów elektrycznych zbierać punkty za każdą kilowatogodzinę (kWh) ładowania. Jest to odpowiednio 10 punktów za 1 kWh przy ładowaniu w punktach roamingowych oraz 20 punktów przy korzystaniu z własnych ładowarek sieci MOYA, np. w Porcie Radomsko przy autostradzie A1 i trasie S8. Co więcej, za ładowanie w kwocie powyżej 100 zł, otrzymają dodatkowo 600 punktów, które można wymienić m.in. na małego hot doga lub kawę na stacjach paliw MOYA.

Aplikacja Super MOYA została uruchomiona w kwietniu 2023 roku i szybko zdobyła serca klientów.
Z rozwiązania korzysta dziś już ponad 560 tysięcy użytkowników, którzy doceniają intuicyjny interfejs
i łatwość obsługi. Super MOYA oferuje klientom indywidualnym szereg korzyści, w tym możliwość zbierania punktów za zakup paliwa oraz innych produktów i usług dostępnych na stacjach, które można wymieniać na atrakcyjne rabaty i nagrody.

Aplikacja Super MOYA jest dostępna do pobrania bezpłatnie na urządzenia z systemami iOS oraz Android. Proces rejestracji jest szybki i intuicyjny, umożliwiając klientom natychmiastowy dostęp do wszystkich funkcjonalności. Aby w pełni wykorzystać możliwości aplikacji, prosimy o jej aktualizację do najnowszej wersji.